Shop Mobile More Submit  Join Login
Fang : Do Not Disturb Me! by Minouru Fang : Do Not Disturb Me! by Minouru
Hahahahaha...Laugh LOL I can't stop laughing at this part...BBB like 'What the hell Fang?!..you just eat a garbage!' and Fang like ' Who care?'
...hahaha..hold your horse Fang! ..Llama Emoji-01 (Laughing) [V1] 
Add a Comment:
 
:iconlulaypp:
Lulaypp Featured By Owner May 26, 2016
I love it when Fang does something like this. XD He totally doesn't care what it is made of!
Reply
:iconwidzilla:
widzilla Featured By Owner Dec 31, 2015  Hobbyist Digital Artist
Do you have facebook? Actually I make a mini doujin about this but it may contain fanservice soooo... i cant upload here ;;;w;;;
Reply
:iconminouru:
Minouru Featured By Owner Dec 31, 2015  Hobbyist Digital Artist
hahaha really? yes! I have a facebook! here the link www.facebook.com/snurulaieen
Reply
:iconmahura97:
mahura97 Featured By Owner Dec 29, 2015  Hobbyist Digital Artist
HAMBA LOBAK MERAH~ Llama Emoji-01 (Laughing) [V1] Llama Emoji-01 (Laughing) [V1] Llama Emoji-01 (Laughing) [V1] Llama Emoji-01 (Laughing) [V1] 
Reply
:iconminouru:
Minouru Featured By Owner Dec 29, 2015  Hobbyist Digital Artist
hahaha tak dapat di nafikan! XD
Reply
:iconharuyayuuki:
HaruyaYuuki Featured By Owner Dec 29, 2015  Hobbyist Traditional Artist
Yup ! Nothing can't stop Fang from his beloved carrot donut ! La la la la 
Reply
:iconminouru:
Minouru Featured By Owner Dec 29, 2015  Hobbyist Digital Artist
Hahahaha...yeah right!
Reply
:iconjazliy75:
JazLiy75 Featured By Owner Dec 28, 2015  Hobbyist
That moment will always in my mind. :rofl:
Reply
:iconminouru:
Minouru Featured By Owner Dec 29, 2015  Hobbyist Digital Artist
hahaha..me too!
Reply
Add a Comment:
 
×





Details

Submitted on
December 28, 2015
Image Size
1.0 MB
Resolution
1364×766
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
476
Favourites
12 (who?)
Comments
9
×